1 EYLÜL 2011

Baraka her yıl olduğu gibi 1 Eylül 2011’de de alanlardaydı! “Barış Bizlerin Ellerindedir!” sloganıyla 17:30’da Lefkoşa Terminal alanında buluşarak diğer örgütler ve sendikaların kortejine katılan

devamı

Facebook6k
Twitter2k
646