Nazım’ı Andık…

3 Haziran Cuma günü KTOEÖS’ün organize ettiği anma etkinliğine şarkılarımızla katıldık… Nazımın şiirlerinden oluşan bir repertuvarla oradaydık! Büyük şair aramızdan ayrıldı ancak kalemi ölümsüz; mücadelemize

devamı

Facebook6k
Twitter2k
646